O bancă din România a acceptat să șteargă 90.000 de euro din datoria unui client, după ce acesta a cerut consilierea Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). ”Este un caz unic”, susține CSLAB.
Negocierile dintre consumatori şi bănci s-au rezolvat în doar 25 de zile în anul 2022, fiind cea mai bună medie de la înfiinţarea Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB).
”Negocierile dintre consumatori şi bănci s-au rezolvat în doar 25 de zile în anul 2022, fiind cea mai bună medie de la înfiinţarea Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Acest lucru demonstrează disponibilitatea părţilor de a găsi rapid o soluţie, prin compromis reciproc, dar şi perfecţionarea mecanismelor de conciliere prin scurtarea timpului de răspuns din partea băncilor şi consumatorilor. Deşi timpul maxim de soluţionare a unei negocieri în cadrul CSALB este de 90…