Potrivit unui sondaj realizat de PwC Voice of Consumer 2024 pentru România, trei sferturi dintre consumatorii români se așteaptă să cheltuiască mai mult pentru alimente, îmbrăcăminte, produse de bricolaj și călătorii. Acest lucru se datorează inflației ridicate, percepută de 74% dintre respondenți ca principala amenințare în următoarele 12 luni.
Consumatorii români sunt interesați în primul rând de preț atunci când iau decizii de cumpărare, urmat de impactul asupra sănătății și de sustenabilitatea produselor. Un raport calitate-preț mai bun și ofertele promoționale sunt caracteristicile cele mai apreciate de către aceștia. Mai mult, aproximativ jumătate dintre consumatori își exprimă intenția de a cumpăra produse sustenabile, în ciuda presiunii prețurilor.
În ceea ce privește canalele de vânzare, magazinul fizic rămâne popular, dar cumpărăturile online devin tot mai frecvente, în special pentru achiziția de tehnologie, mobilier și produse de lux/designer. Plata contactless este preferată de 44% dintre consumatorii români, iar doar 28% optează pentru tehnologia de self checkout.
Sondajul Voice of Consumer 2024 a implicat 20.662 de consumatori din 31 de țări și teritorii, inclusiv din România. Aceste concluzii arată tendințele actuale de consum ale românilor și preferințele lor în materie de achiziții și tehnologii.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “www.monitoruldevaslui.ro”
Știrile sunt preluate de la ziare din Vaslui. Suntem un serviciu gratuit de indexare stiriilor. Informatiile si imaginile stirilor sunt exclusiv a ziarelor si site-urilor din care au fost preluate. vasluiexpres.ro nu este raspunzator pentru continutul lor. Aceste știri au fost preluate în urma unui acord primit din partea publicațiilor..Daca doriti ca stirile dvs sa nu mai apara pe platforma noastra, contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii